Waar is dat feestje?! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jamie Abraham - WaarBenJij.nu Waar is dat feestje?! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jamie Abraham - WaarBenJij.nu

Waar is dat feestje?!

Blijf op de hoogte en volg Jamie

01 April 2014 | Suriname, Paramaribo

Waar is dat feestje? Bij de the poolparty is dat feestje! Vrijdagavond het was zo ver, ons partyweekend begon. We moesten verzamelen bij “house of blues”, vanuit daar vertrokken we met de partybus richting Dolphin resort waar de poolparty werd gehouden. In de partybus ging iedereen uit z’n dak, we kregen Borgoe cola en een andere mix-drank. En nee dit keer was het geen palmrum! Eenmaal aangekomen begon het feestje. We trokken onze bikini’s aan en doken het zwembad in. Helaas had ik geen waterproof mascara op en zag ik eruit als een pandabeer. Met moeite kreeg ik de mascara van mijn gezicht en kon ik daarna weer het water in. Het feestje was top! Dat kunnen we van de partybus niet zeggen want die reed niet meer. We hebben een behoorlijke tijd moeten wachten tot we met de taxi naar huis konden. Uiteindelijk lagen we pas rond zes uur in bed, in plaats van +/- drie uur.

De volgende dag werd ik wakker met een kater. Dit hoort er dan ook wel bij na zo een poolparty. Ik was kapot! Gelukkig hadden we die zaterdag niks op planning staan en konden we de hele dag uitbrakken. ’s Avonds besloten Ingrid en ik nog een drankje en hapje te doen bij ’t Vat. Ingrid had een karbonade en ik een stuk vis met koolsla en friet. Het was heerlijk! Na het eten zijn we nog naar de waterkant gegaan. Er waren heel veel mensen die van het mooie uitzicht aan het genieten waren. Ik wil toch echt één keer in de nacht die brug oplopen. Hopelijk word ik er dan niet meteen afgehaald want die brug staat zowel bekend om het mooie uitzicht als om de zelfmoordbrug. Nadat we een tijdje bij de waterkant hadden gezeten besloten we naar huis te gaan.

Zondag hadden we weer een feest, namelijk Sun Glam, dat werd gehouden bij Leguana Park. We werden met de taxi gebracht. Helaas hadden we op de heenweg niet zoveel geluk want we hadden een lekke band. We stopten ergens in een wijk, twee mannen schoten ons meteen te hulp. Het was leuk om te zien dat ze zo snel klaar stonden voor de taxichauffeur en ons. Toen de band vervangen was konden we weer verder. Eenmaal bij Leguana Park aangekomen moesten we het laatste stukje lopen omdat er teveel hobbels, gaten en modderplassen in de weg zaten. Ik was blij toen we er waren!

Toen we aankwamen bij Sun Glam was het nog vrij rustig, later op de avond was het gezellig druk! Leuke mensen, lekker drinken, leuke sfeer en een perfecte locatie. Het was op het strand met allemaal tentjes waar je eten en drinken kon halen. De muziek was in het begin ook erg leuk, daarna werd het een beetje eentonig. Op een gegeven moment begon het ook te regenen! Eerst bleven we nog even in de regen dansen, toen bedacht ik me dat ik er niet weer als een pandabeer uit wilde zien. Schuilen leek me daarom beter! Gelukkig hield het regenen na een aantal keren ook op en konden we verder met het feest vieren. Ondanks dat de regen en het muziek heb ik toch een onvergetelijk feestje gehad. Met goede tijden slechte tijden, toch ladies? ;) Daarnaast kwam ik ook nog onze gids, R. Wortel, van het vorige tripje tegen, Suriname blijft een klein wereldje.

Maandagavond zijn we naar een voetbalwedstrijd geweest. In het begin was het erg leuk om te zien, dit veranderde toen het weer minder werd. Het waaide en het was koud, jaja zelfs dat kan ook in Suriname zo zijn. De tempratuur was rond de 20 graden, brrrr koud he!

  • 01 April 2014 - 20:14

    Mama:

    What can I say...... life is...... xxx

    ps. wij gaan die brug wel een keer samen op :-)

  • 02 April 2014 - 12:13

    Ge:

    Als je terug bent in Nederland ,kun je gelijk door naar de AA.Volgens mij werk je 3 dagen en de andere ben je aan het feesten.Dat wordt aan passen.Ja 20c is wel erg koud ha ha.Ben je al eens in die winkel boven de vis hal geweest?Melvin vraagt er steeds naar.Denk je eigelijk nog wel eens aan ons hier ,of je heb het te druk met feesten.Wij mogen ook niet klagen wat temp. betreft 20-21c niet gek voor 2 April.Nou dat is het dan weer uit Arnhemxxx




    ik

  • 02 April 2014 - 16:53

    Jamie Abraham:

    Haha zo klinkt het wel he oma! Suriname is geen Suriname zonder feestjes. Op de andere dagen (maandag t/m vrijdag) werk ik hard aan mijn stage opdracht. Mij aanmelden voor AA is dus tot nu toe nog niet nodig.

    Ik moet daar maar eens tijd voor gaan maken zodat je aan Melvin kunt vertellen dat ik daar ben geweest. Ik laat het je meteen weten!

    Geniet van het weer xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jamie

Life is short, live your dream and wear your passion!

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 13350

Voorgaande reizen:

24 Juli 2015 - 18 April 2016

Wereldreis

01 Maart 2014 - 01 Juli 2014

Suriname

Landen bezocht: