Here we go again! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Jamie Abraham - WaarBenJij.nu Here we go again! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Jamie Abraham - WaarBenJij.nu

Here we go again!

Blijf op de hoogte en volg Jamie

20 Februari 2014 | Nederland, Arnhem

Het is weer zo ver, over negen dagen vertrek ik voor vier maanden naar Suriname om daar af te studeren.

Voordat ik naar Suriname ga, heb ik natuurlijk wel wat voorbereidingen op school gehad. De afgelopen drie weken heb ik colleges gehad over veiligheid en over Suriname zelf. Daarnaast kregen we ook teambuilding lessen zodat we de groep wat beter leerden kennen.
Afgelopen dinsdag hadden we een aantal workshops en kwam Jurgen Rayman naar het Windesheim. Hij heeft een hele leuke presentatie gegeven.

Naast de georganiseerde lessen van school hebben wij, de Suriname groep, ervoor gekozen om met z'n alle te stappen in Amsterdam. Dit avondje was meer dan geslaagd!

Nu even over de afstudeeropdracht die ik samen met een andere student ga uitvoeren bij het Saga Interproject. De opdracht die ik ga uitvoeren is als volgt:
Het ontwikkelen van spelvormen waarmee de ouders op speelse wijze fs kennis kunnen maken met de woorden en begrippen per thema. Hierbij wordt gedacht aan: memory’s spel, verteltafels, interactief voorlezen, een soort “party en co” enz. Naast het ontwikkelen organiseer ik samen met de leidsters van de Voorschool, twee bijeenkomsten voor ouders. Ik kan geef door middel van deze bijeenkomsten de leidsters richtlijnen voor het uitvoeren van dit programma.

Als jullie mij de komende vier maanden willen volgen, kan je hier alle updates vinden. & voor de mensen die willen skypen.. Dit is mijn Skype adres die je kan toevoegen: Jeems1002

Liefs xx

  • 20 Februari 2014 - 13:54

    Heleen:

    Klinkt goed , ik ga je volgen! Xxxxx

  • 20 Februari 2014 - 14:27

    Alien:

    Klinkt goed Jamie!
    Ik ga je zeker volgen.
    Veel succes maar vooral veel plezier!!

    xxx

  • 20 Februari 2014 - 14:31

    Jamie Abraham:

    Dankjewel!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jamie

Life is short, live your dream and wear your passion!

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 13391

Voorgaande reizen:

24 Juli 2015 - 18 April 2016

Wereldreis

01 Maart 2014 - 01 Juli 2014

Suriname

Landen bezocht: