Suriname - Reisverslagen van Jamie Abraham - WaarBenJij.nu Suriname - Reisverslagen van Jamie Abraham - WaarBenJij.nu

Suriname

Het is weer zo ver, ik vertrek vier maanden naar Suriname om daar af te studeren. Ik heb er ontzettend veel zin in!

Samen met een ander student ga ik werken aan een opdracht bij het Saga Interproject. De opdracht die ik ga uitvoeren is als volgt:
Het ontwikkelen van spelvormen waarmee de ouders op speelse wijze kennis kunnen maken met de woorden en begrippen per thema. Hierbij wordt gedacht aan: memory’s spel, verteltafels, interactief voorlezen, een soort “party en co” enz. Naast het ontwikkelen organiseer ik samen met de leidsters van de Voorschool, twee bijeenkomsten voor ouders. Ik kan geef door middel van deze bijeenkomsten de leidsters richtlijnen voor het uitvoeren van dit programma.

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2014

Memories are the best souvenirs

30 Juni 2014

Curaçao, dat is pas genieten!

16 Juni 2014

Een verzameling van momenten

04 Juni 2014

Smart as you can be...

21 Mei 2014

De tijd gaat te snel voorbij!
Jamie

Life is short, live your dream and wear your passion!

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13385

Voorgaande reizen:

24 Juli 2015 - 18 April 2016

Wereldreis

01 Maart 2014 - 01 Juli 2014

Suriname

Landen bezocht: